Love Letter from Sir John Fenwick to his wife Mary

**********************************************************************************

Sir John Fenwick, karısına Newgate hapishanesinden yazdığı son mektupta, trajedi ve romantizmi birbirine karıştıran Fenwick, karısı Mary‘ye kendine iyi bakması için yalvarmış:

“En sevgili hayatım, kendini öldüreceksin, ve korkarım bu bana çifte ölüm olacak. Allah rızası için kendine iyi bak, sağlığına dikkat et.”  diye yazmış ve devam etmiş: “Bu beni rahatsız ediyor, mümkünse, ben ölmeden… benim bütün korkum seni bir daha görememek.”

About Ayşen Cumhur Özkaya

Ruhu Sanatçı Gönlü İnançlı Hali Hüzünlü Şefkatli Romantik Her daim Duygusal Hayalci Melankolik Karşılıksız Seven Çocuk Kalpli İlahi Aşka Aşık biri
Bu yazı AŞK HİKAYELERİ, MEKTUPLARI ** LOVE stories, letters içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

