Pişmanlık…

Gecelerden bir gece hani o aşina olan yalnızlığa

Yaşadım acıların en büyüğünü, kaynağı senden gelen

Zaman durmuştu sanki, asılı bir yıldızın sönmüş yalnızlığına

Ah o boğucu ağırlık, ah o sensizlik

Durma noktasında kalbim, o ezici baskı damarlarımda

Zonklamakta şakaklarım, yırtılmakta gözkapaklarım

Ve….birden koptu film…kaldım zifiri karanlıklarda

Ağladım…Ağladım…Ağladım…

O karanlık balkonda ve baskısında yıldızların,

Yapayalnız…

Kaderime ağladım…Ağladım…

Ne kadar yemin etsem de kendimi tutamadım.

Gözyaşlarım sel gibi karışırken geceye,

İçimde sınırsız bir hüzün

Yıldızlardan bir yağmurun altında

Yapayalnız, üşüdüm…acılara gömüldüm.

Onu yanı başında hissedip de ona kavuşamamak,

Bir adım ötende olduğunu bilip de ona koşamamak…koşmamak…

Anlatamamak ona…korkmak coşkun duygularından

Ve aslında onun da aynı korkuya esir olduğuu anlamak…

Ne acı bir mutluluk bu, katlanmak zorunda olduğumuz.

“-Bir yemin ettim ki dönemem!” şarkısı gecemi ikiye bölüyor

Tutamıyorum kendimi, artık hıçkırıyorum

“-Hic mi özlemedin, hiç mi hakkım yok!” parçalıyor içimi

Acılarla yoğruluyor, yoruluyorum ben bu gece

Gözlerim gecenin karanlığında

Bak…ilk defa sigara içiyorum kederden

Elimde sigara, gözlerim yolda, yaşlar donmuş yanaklarımda…

Sen ki ışıldayan iç güneşimdin yüreğimde

Hani nerde sevginin anlamını aşılayan sımsıcak gözlerin?

O donmuş göllerden beni çıkaran ellerin nerde?

Sensiz yapayalnız, sensiz ruhsuz kaldım.

Bir bezginliktir sürüp gitmekte ruhumda, yaşamaktan yana

Sensiz yaşamaya dayanamıyorum artık

Kaldıramıyorum, bu sevgi beni aştı, baş edemiyorum.

Yaprağın ucunaki çiy tanesi misali son noktadayım.

Ne kadar pişman ve bir o kadar özlem dolu olsam da

Yaşadığım bu çelişki sevdayla baş edemiyorum artık.

Ah benim deli gönlüm

Yorgunum

İçim ezik, yıkık, acılarla dolu

Bu yalnız, yapayalnız, acımasız geceler

Ah…özellikle bu gece…Ah…bu gece…

Ben ona hasret, ben sevgiye hasret…

Katran misali bir geceyse,

Ah…bana hasret…

AYŞEN CUMHUR ÖZKAYA – Şubat 1991 – İzmir

About Ayşen Cumhur Özkaya

Ruhu Sanatçı Gönlü İnançlı Hali Hüzünlü Şefkatli Romantik Her daim Duygusal Hayalci Melankolik Karşılıksız Seven Çocuk Kalpli İlahi Aşka Aşık biri
Bu yazı EDEBİYAT - YAZILARIM, ŞİİRLERİM ** My Writings, Poems içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

