Anlatarak Saklanan Hikaye: Pi’nin Yaşamı

Seyrederken bildiğimiz hayvanlı, doğa ile mücadeleli filmlerden biri diye başladım seyretmeye, yeğenim Buğu ille de seyretmen lazım demişti fazla bir şey eklemeden, bir gece internetten seyrettik birlikte ve filmin sonu benim için gerçekten de sürpriz oldu ve vay be dedim, vay be…Sonra şükrettim bu kadar çok farklı insan, millet, memleket olduğuna…Bu kadar farklı düşünce, duygu olduğuna…Öğrenecek o kadar çok şey var ki! Sayesinde ufkum açıldı, farklı bir bakış açısı yakaladım yazılarım için, bir artı daha…

Pi’nin hikayesine gelirsek, hepimiz aynı şeyi yapmıyor muyuz diye düşündüm sonra, kendi yazdığımız hikayeyi anlatmıyor muyuz herkese…Hep saklamıyor muyuz kendimizi, gerçeğimizi…Hangisi daha iyi gerçekler mi, hayaller mi!

Bir de Pi’yi Murat Gülsoy’dan dinleyelim : Murat Gülsoy’un anlatımıyla işte Pi :

http://muratgulsoy.wordpress.com/2013/03/17/anlatarak-saklanan-hikaye-pinin-yasami/

About Ayşen Cumhur Özkaya

Ruhu Sanatçı Gönlü İnançlı Hali Hüzünlü Şefkatli Romantik Her daim Duygusal Hayalci Melankolik Karşılıksız Seven Çocuk Kalpli İlahi Aşka Aşık biri
Bu yazı EDEBİYAT -Literature, SİNEMA ** Cinema içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

