TELEFON -2-

TELEFON -2-

sevgiliye-ayrilik-mektubu ask_ayrilik_ozlem_resimleri

Yoksun

Gelmiyorsun

Aramıyorsun

Anladım

Gelmeyeceksin

Aramayacaksın

O halde kızma bana

Cevapsız telefonlar açtığımda

Damarlarımdaki kan gibi

İhtiyacım var sana

Sesin hayat kaynağıdır bana

Ama konuş, duyayım sesini

Sadakan olsun sesin, bırak

Bir nebze sadaka  şu fakire

Hayatın anlamı olan sesini

Çekeyim içime zevkle

Bir an için bile olsa bırak

Yaşatayım bu sevgiyi kalbimde

İster “-yanlış numara” de, ister “-kimsiniz?”

“-Konuşsana kardeşim” de istersen

İster kız, sinirlen, ister dalganı geç

Ne dersen de ama konuş yeter ki

Yaşatabilmek için seni

Ezberimdeki seni,

O güzel sıcacık sevgi dolu sesini

Arada bir gönder, gönder ki

Bileyim hala yaşamaya değdiğini

Sonra istersen kapat telefonu

Bende kalan sesin yeter beni yaşatmaya

Kapatınca telefonu

Biliyorum merak edeceksin

Telefondaki  sessizliği

“-O muydu?” diyeceksin huzursuz bir şüpheyle

Buruk bir gülümsemeyle hatırlayacaksın maziyi belki de

Ya da … bu ihtimali düşünmek bile istemiyorum aslında

Biliyorum korkakları sevmezsin sen

“-Konuşsaydın ya”  diyeceksin büyük bir ihtimalle

Ne kadar acı çektiğimi bilmeden sensiz

O kadar cesur değilim sevgilim henüz

Yokluğun zaten yeterince ağır bu fakire

O yüzden kızacağını bilsem de

Aramaya devam edeceğim seni sessizce

AYŞEN CUMHUR ÖZKAYA -24.3.2013

About Ayşen Cumhur Özkaya

Ruhu Sanatçı Gönlü İnançlı Hali Hüzünlü Şefkatli Romantik Her daim Duygusal Hayalci Melankolik Karşılıksız Seven Çocuk Kalpli İlahi Aşka Aşık biri
Bu yazı EDEBİYAT - YAZILARIM, ŞİİRLERİM ** My Writings, Poems içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

