Başlamayan bitmez ki!

Yürek yüreğe, gönül gönüle bağlanmanın değeri bilinmedikçe

Bitirmeyi bilmek gerek…

Oyunlardan uzaklarda, saf sevginin kucağında

Keşfetmek varken sevdiğini ve kendini

Bitirmeyi bilmek gerek, bitirilmekle tehdit edilirse…

Bitirmeyi öğrenirim

İçimden bitiremesem de

Doğrusu bu …

Ben bitsem de, bitirilsem de…

Her bitişim yeniden erişimdir kendime ve sevgimin eşsizliğine…

Bunu da siz bilemezsiniz

Çünkü siz yalnızca kendinizi seversiniz…

Ben bilirim beklemeyi de

Var ise beklenecek en ufak bir umut kırıntısı bu sevgide…

Ama ezilirse her daim avucun içerisinde,

Haksızlıktır bu bilin ki gerçek sevene…

Ben bitmem çünkü içimde biten sizsinizdir.

Beni bitiremezsiniz, kendinizi bitirirsiniz içimde

Ve sanmayın ki unuturum

Beklerim sadece bitmenizi, sizin gibi, ben de…

Ne siz bitersiniz, ne de ben biterim görünürde

Oysa biten sevgimizdir içimizde…

Bu anlamsız, inatçı çekişmemizde …

Neyi bekleriz, nişe çekişiriz bilmeyiz belki de.

Bitmesini de beklemem bilin ki

Bilirim acı verir insana bekleyişler

Beklerken yaşlanır tüm sevenler

Siz ve ben biliriz birbirimizi bitirdiğimizi

Siz isterseniz gitmeyin

Ama gitmemi de beklemeyin

Ne ben giderim ne de siz gidersiniz

Bekleşiriz böylece ikimiz…

-İki yaşlı, iki yorgun, acı bir durak olur çıkarız ikimiz de,

Kanatırız yüreğimizi gülerek birbirimize acımadan acı ile…-

Yanyana iki mezarda

Başımızda birer levha

Hayırmaktayızdır hala :

” Hadi bitirsene…”

” Hadi bitirsene…”

AYŞEN CUMHUR ÖZKAYA

 

 

About Ayşen Cumhur Özkaya

Ruhu Sanatçı Gönlü İnançlı Hali Hüzünlü Şefkatli Romantik Her daim Duygusal Hayalci Melankolik Karşılıksız Seven Çocuk Kalpli İlahi Aşka Aşık biri
Bu yazı EDEBİYAT - YAZILARIM, ŞİİRLERİM ** My Writings, Poems içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

