Çarpışma…

ÇARPIŞMA

Karşılaştık…

Kaderde varmış karşılaşmak, bilmiyorduk.

Ben yitip giden bir aşka tutsak yanarken

Sen intikam ateşiyle yanıyordun terk edenin ardından

Yaralıydık ikimiz de                                                                          ,

Bilmiyordun

Bilmiyordum

Çok sonraları çözdüm hikayeyi

Ne olduğunu anlayamadığımız o yıllardan çok sonra

Ustası sanıyordun bu işlerde kendini

Mağrur, güvenli ve bencildin

Bense yaralı, kırılgan ve muhtaç

İlmek ilmek ördün etrafıma ağını

İğne oyası işler gibi, sessizce ve sabırla

Ökseye tutulduğumu bilemeden

Attım kendimi ağına

Seven insan güvenir çünkü

Biliyordun

Kurdu olmuştun bu işlerin

Acımasızdın

Doymaz bilmez bir açlıkla doyumsuz

Ama bilmiyordun

Çok bilenin çok da yanılacağını

Sen de yakalandın ökseye

Anlamakla anlamamak arasında

Gidip geldin

Debelendin

Debelendik

Ringin ayrı köşelerinde aldık molalarımızı

Çaktırmadık sözde yaralandığımızı

Ne kadar yaklaştıysak o kadar uzak

Ne kadar uzaklaştıysak da o kadar yakın

Yaşadık bir kör döğüşü ortaya karışık

Seni tanıyana kadar bilmezdim hayatı

Saftım…Kirlenmemişti duygularım

Körlemesine daldım açtığın yoldan

Çünkü yalnızdım ve vazgeçmiştim

Sense beni tanıyana kadar rastlamamıştın saflığa

Oyun…hep oyun oynamışlardı sana..

Oyun diye başladın bana,

Ele geçirilecek bir kale,

Yeni ufuklar, yeni başlangıçlar

Ben şefkatli bir ilgiye fitken

Sen ilgisizliğime fit oldun

Şaşırdım, şaşırdın

Ben uzak dururken

Sen zorladın

Oyunken ebelendin sonra

Farkına varmadın

Vardığında ben hala uzaktım

Hemen önlemlerini aldın

Yeni  bir aşka daldın

Ben tam da o anda yakalandım

Anlamadım oyununu

Ama çabuk yakaladım

Anladığımdaysa gerçek seni

Öldüm

Ve öldürdüm içimde seni

Sense bunu anlamadın

Hem beni oyununa çekmeye

Hem de ilişkilerine devam ettin

Bense gene de affettim seni…

Üstelik tekrar büyüttüm içimde

Aşk sanıyordum yaşadıklarımı

Sevgiye aç bir zamanıma denk gelmiştin benim

Bilmiyordum

Dibine kadar zorladın beni

Güçlüydüm dayandım

Şaşırdın

Benim gibisin aslında sen de dedin bir gün

Bana çok benziyorsun

Oysa ki hiç alakamız yoktu birbirimizle

Evet akıllıydık ikimiz de

Ama benim aklım sevgi ile yıkanmıştı

Seninkisiyse…

Yazık…

Biliyorum ki şimdi

Sen arada kalmış bir ruhsun,  huzursuz

Ne kadar tamamlansan da hep eksik

Ve de hep eksik kalacak

Çünkü ruhun yaralı senin

İçindeki çocuk yaralı

Dışındakiyse harbi yaralı

Kendine bile itiraf edemediğin yaralarınla

Kanayıp durmaktasın geceleri

Biliyorum

Bu acı hiç bitmez

Zırh hiç çıkmaz kaynak olduğu yerden

Her ne kadar mutluluk sadece bir kelime desen de her zaman

Aklının bir köşesinde midir acep bilinmez

İçindeki sonsuz odalardan birinde saklıdır mutlaka

Benimkini sorarsan kapısı sonuna dek açık

İsteyen girer, alır hazineden bir parça

İster gider, ister kalır hazineme katılır

Ey acemiliğimi profesyonelliğe çıkartan

Senin gibi olmadım bak gene de

Senin gibi sevgisiz, nefret dolu, intikam peşinde

Ben karşılıksızlığı seçtim

Karşılıksız sevmeyi ve vermeyi

Affetmeyi,  affederek sevmeyi ve ilerlemeyi

Affet, sevmeye devam et ve ilerle

Başka türlü büyüyemezsin ey çocuk

Affet ve sevmeye devam et

İlerle sevgiyle

Göreceksin bir gün

Saf sevgiyi sen de…

AYŞEN CUMHUR ÖZKAYA – 18.04.2013 – 04.20

NOT : Bu şiir Nurettin Rençber Karagül’ün aşağıdaki şiirini

okunduktan hemen sonra yazılmıştır :

“-İkimizde acemi birer aşıktık o zamanlar

Sen yollarda eski bir aşka ağlıyordun

Bense kendimi usta sanıyordum bu işlerde

Ve yağmur gibi akıp giden yıllardan

Geriye ne kaldığını bilmiyordum…seni tanıyana kadar”

                                                        Nurettin Rençber Karagül

About Ayşen Cumhur Özkaya

Ruhu Sanatçı Gönlü İnançlı Hali Hüzünlü Şefkatli Romantik Her daim Duygusal Hayalci Melankolik Karşılıksız Seven Çocuk Kalpli İlahi Aşka Aşık biri
Bu yazı EDEBİYAT - YAZILARIM, ŞİİRLERİM ** My Writings, Poems içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

