Seçim

SEÇİM

Akşamlardan bir akşam

Gece inerken yavaşça  şehrin üstüne

Penceremden bakıyordum yine

Sana benzeyen biri tırmandı merdivenleri

Kalbim deli gibi çarpıyordu

Baktım, baktım uzunca

Ama o sen değildin  yine

Bekleyişim öbür aleme

Gecelerden bir gece

Karanlıklar  kavuşurken gündüze

Her zamanki gibi uyanıkken sevgine

Soluk alıp verir gibi bir sigara ateşi

Yanıp sönüyordu gecenin içinde

Karanlıktı oysa odan ne hikmetse

Baktım, baktım derince

Ama kimse yoktu maalesef yine

Bekleyişim öbür aleme

Biliyordum çok uzaklardaydın her zamanki gibi

Gözlerim doldu yine, özlem dolu hasretinle

Biliyorum  ben de uzaklardaydım senin için

Bir tatlı anı gibi kalmıştım belleğinde

Hani hatırladıkça sızlatan içinde bir yerlerini

Ama niye sızladığını bilmeden

Sevdin ve  sevdim gönülden

Ama vuslat yoktu maalesef bize

Bekleyişim öbür aleme

Şimdilerdeyse yakınız birbirimize

Ama uzakta olduğumuzdan daha uzağız ne hikmetse

Yakınlığın getireceği tutkulu yakınlıktan mı korktuk

Yakın ama uzak durmanın vereceği  acı mı korkuttu gözümüzü

Sessiz bir anlaşmayla erteledik mi yoksa vuslatı başka bir zamana

Tatlı bir masala hapsetmek daha kolayımıza mı geldi

Masallar genelde mutlu sonla biter ya hani

İçindeki kahramanların hani kavuştuğu sonunda

Bilmiyorum geleceğin ne getireceğini seni düşünürken yine

Ama biliyordum bekleyişim benim öbür aleme

Öbür alem, öbür alem dedikleri nedir  ki

Sonunda sana kavuşmak varsa

Varsa sana sarılmak özlemle

Ve varsa yaşamak seninle birlikte sonsuzluğu

Sensiz kalma pahasına

Beklerim öbür alemi de özlemle

Yeter ki sen sevmeye devam et sevgili

Yeter ki

AYŞEN CUMHUR ÖZKAYA – 02.11.2013

About Ayşen Cumhur Özkaya

Ruhu Sanatçı Gönlü İnançlı Hali Hüzünlü Şefkatli Romantik Her daim Duygusal Hayalci Melankolik Karşılıksız Seven Çocuk Kalpli İlahi Aşka Aşık biri
Bu yazı EDEBİYAT - YAZILARIM, ŞİİRLERİM ** My Writings, Poems içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

