Ünlü isimlerin ölmeden önceki son sözleri …

Ünlü isimlerin ölmeden önceki son sözleri…

 

20070331_214900_gül_Muhammed_SA

“Allahumme Er-Refik el-Ala (Allah`ım Yüce Dosta!)”

– Hz. Muhammed

 

 

Sultan Fatih_Bellini(2)

`Hekimler, bana niçin kıydınız?“

– Fatih Sultan Mehmet

 

kanuni

“Ben ölünce bir elimi tabutumun dışına atın. İnsanlar görsünler ki padişah olan Süleyman bu dünyadan eli boş gitmiştir.“

– Kanuni Sultan Süleyman

 

74688,seyh-edebali-bilecik

“Asıl ölüm, ilimden payını almayanlaradır. Faydalı ile faydasızı bilenler bilgi sâhipleridir. ” Şeyh Edebali

 

mimar-sinan1

“Biz hizmetimizi Allah için yaptık ve mükâfatını da ahirette bekliyoruz.”          – Mimar Sinan

 

mevlana

“Rabbimiz, beni kendi hazretine dâvet ediyor. Artık gitmek zamânıdır. Yâ Azrâil! Çabuk ol! Beni Rabbime çabuk kavuştur!”

-Hazret-i Mevlana

 

Barbarossa_Hayreddin_Pasha

`Öldüğüm zaman beni deniz sesi işitecek bir yere defnediniz…“

– Barbaros Hayreddin Paşa

 

cemal nadir

“Ah iyi olsam, terliklerimi giysem, şu odada dolaşsam, şu köşeye geçsem, resimlerimi yapsam.”

– Cemal Nadir

 

 

 

 

cemal süreya

” Ölüyorum tanrım Bu da oldu işte. Her ölüm erken ölümdür Biliyorum tanrım Ama, ayrıca, aldığın şu hayat Fena değildir. Üstü kalsın”

Cemal Süreya

 

namık kemal

” Biraz dinleneyim. ”

– Namık Kemal

 

necip fazıl

“Demek böyle ölünürmüş…”

-Necip Fazıl Kısakürek

 

 

adnan menderes

“Hiç küskün değilim. Hiçbir kırgınlığım yok.“

– Adnan Menderes

 

fatin rüştü zorlu

`Allah memleketi korusun, millete zeval vermesin, haydi Allah`a ısmarladık.“

– Fatin Rüştü Zorlu

 

 

200px-Mehmet_akan

`Döndük, dolaştık, yine anamızın ördüğü döşeğe düştük.“

– Mehmet Akan

 

 

kemalsunal

“Uçağa binmesek olmaz mı?“

– Kemal Sunal

 

 

deniz gezmiş

“Yaşasın tam bağımsız Türkiye! Yaşasın Marksizm-Leninizm! Yaşasın Türk ve Kürt halklarının kardeşliği!! Yaşasın işçiler, köylüler! Kahrolsun Emperyalizm!”

– Deniz Gezmiş

 

ernesto

“Vur, korkak herif, sonuçta sadece bir adam öldüreceksin.”

– Ernesto Che Guevara

 

albert

“Ben görevimi burada bitiriyorum.”

– Albert Einstein

 

muhammed ikbal

“Haşa ben ölümden korkmuyorum. Çünkü ben Müslümanım. Her Müslümana yakışan da ölümü tebessümle karşılamaktır. Hakikaten ölüm ebediyet âlemine açılan ilk perdedir.”

– Muhammed İkbal

 

 

bethoven

“Komedi Bitti.”

– Ludwig van Beethoven

 

 

shaw

“Beni bir antika olarak saklamaya çalışıyorsun ama işim bitti, öleceğim.”          – George Bernard Shaw (Ingiliz yazar, 1950, hemşireye)

 

 

austen

“Ölmek dışında hiçbir şey istemiyorum.“

– Jane Austen

 

 

gogol

“Bir merdiven çabuk bir merdiven getirin.”

– Nikolay Gogol

 

goethe

“Biraz daha ışık.”

– Johann Wolfgang von Goethe

 

 

Antonio José de Sucre

“Lanet olsun! Bir kurşun!”

– Antonio José de Sucre (Bu güne kadar hiç küfretmeyen bir centilmen olduğu söylenir.)

 

 

marco polo

“Kimse bana inanmayacağı için, gördüklerimin yarısını bile anlatmadım.”

– Marco Polo

 

 

KID (THE)

“Tanrı ruhunu affetsin” diyen papaza karşılık olarak  “Neden olmasın? Ne de olsa kendi malı.”

– Charlie Chaplin

 

Julius Caesar

“Sen de mi Brütüs?”

– Julius Caesar (Roma İmparatoru, M.Ö. 44)

 

 

hitler

“Cesedimi Ruslar`ın eline asla vermemelisiniz, beni Moskova`da heykel yaparlar.“

– Adolf Hitler

 

About Ayşen Cumhur Özkaya

Ruhu Sanatçı Gönlü İnançlı Hali Hüzünlü Şefkatli Romantik Her daim Duygusal Hayalci Melankolik Karşılıksız Seven Çocuk Kalpli İlahi Aşka Aşık biri
Bu yazı YAŞAMLAR ** Lives içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

